10/24/2010

Czastka mnie.

..If I told you how I feel
It wouldn't sound so real
Cause emotions, they are just now settin' in
But it sure is great to know
That wherever we may go
We can always be the best of friend..


Wczorajszy powrot do Bostonu byl piekny. To uczucie, swego rodzaju przynalezenia do tego miasta, jest cudowne.
I wszystko byloby tak kolorowe, gdyby nie to, ze najzwyczajniej w swiecie nie mialam sie z kim podzielic ta radoscia.
Nawet sobie sprawy nie zdajecie jak mi brakuje moich Znajomych. Wczoraj w barze o malo sie nie rozplakalam..
Nie chce wracac do Polski - NIE CHCE. Ale chce znow miec przy sobie ludzi, z ktorymi laczy mnie Wiecej niz tylko tanie pogaduszki.
Nie chce robic za guide'a dla obcych osob. Chce WAS oprowadzic po tym magicznym miejscu. Chce z WAMI spacerowac ciasnymi uliczkami, gdzie toczyla sie akcja niejednego slynnego filmu.. I chce z WAMI isc do baru, usiasc, pogadac, napic sie piwa.
Jak zawsze.
Nawet szukajac glupiego stroju Halloweenowego nie moglam sie skupic. "KICZ Party" bez kiczA w roli glownej. Tu nawet nie maja kiczowatych strojow.


Ja bede kFarda. W koncu nie co dzien trafia sie okazja mieszkania w centrum "mini pepka" Stanow. :)

Wiedzcie tylko, ze o Was nie zapomnialam. Wiekszosc juz moze nie pamieta ze istnieje, ale ja Wciaz i Nadal...... :)




5 komentarzy:

  1. doskonale Cię rozumiem - znajomości z innym operkami są bardzo powierzchowne, pewnie przez to poczucie tymczasowości, ale ja tak nie potrafię i nie lubię

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojj mi też brakuje moich wariatów... i też czasami mam obawy, co do tego czy aby o mnie nie zapomną...

    OdpowiedzUsuń
  3. ejjj, no co Wy? Na pewno o Was nie zapomną! Grr wstrętne myśli!
    Powiem szczerze, że myślalam, że życie na obczyźnie i bycie zdanym na siebie może zbliżać, ale chyba faktycznie-operki muszą lapać jakichś innych ludzi, byleby stlumić tęsknotę za prawdziwymi przyjaźniami... ;/ Ale cóż ja tu mogę wiedzieć.. :) Jestem tylko czynnym obserwatorem, który rozkazuje Wam przetrwać ten rok z rzęsami podniesionymi wyżej niż czolo! Kropeczka ;D

    judd

    OdpowiedzUsuń
  4. oczywiście, że Was nie zapomną. :) nigdy.

    OdpowiedzUsuń
  5. oj tam oj tam... ja tam weirze ze przyjaciela się MA, a nie miewa - gdy jest się blisko

    OdpowiedzUsuń