9/10/2010

Nareszcie weekend!

Zjawisko bialych -pomieszanych z niebieskimi- koszul, krawatow we wszelakie wzorki i eleganckich spodni jest tu nagminne. Az czasem mi glupio, ze chodze w trampkach i krotkich spodenkach :D
No ale idzie jesien. Cieplych dni w Bostonie juz chyba nie uracze.
A wczoraj juz chyba ostatni raz slyszalam moich muzykow (bylo cholernie zimno!) ale warto bylo posiedziec i posluchac. Juz sie zgadalam z nimi na jakies wspolne wyjscie. Milo :)
Ponadto zakupilam dzis na straganie 3kg bananow za 1.5$ i pudelko truskawek za 0.99$ i zrobilam sobie ryz z sosem truskawkowym, bananami i nektarynka. Nareszcie zjadlam cos normalnego :p Bo odkad tu jestem to ciezko o cokolwiek do jedzenia. Hostka je tyle co nic, tak wiec i lodowka pusta, a ja stalam sie maniakiem jesli chodzi o jedzenie wszelakiego rodzaju platkow i batonikow muesli, nie zapominajac o innych ciasteczkach, lodach, i kawie.:D Juz wole jesc slodycze anizeli fast foody!


Nudzi mi sie tu. Wciaz nie moge uwierzyc, ze jestem w Stanach juz prawie miesiac! Ale to szybko zlecialo!
Jutro mam zamiar sprobowac wejsc do jakiegos pubu na podrobce paszportu albo na czyjs inny paszport. A wybieram sie tam z Czeszka, ktora jest tu juz 1.5 roku i wydaje sie byc wzglednie normalna :)
W niedziele au pair meeting (znowu!) Tym razem bede miala okazje zobaczyc wreszcie Aquarium, ktore podobno jest calkiem niezle, a obok ktorego przechodze niemalze codziennie :p


A tak btw nie wiem czy wspominalam, ze Amerykance sa paskudni?
Tak wiec musze troche temu zaprzeczyc - po miesiacu pobytu zaczelam zauwazac calkiem wzglednych kolesi. Oczywiscie jest ich mniejsza mniejszosc, ale przynajmniej jest na czym oko zawiesic -od czasu do czasu :D
Takze Dziewczeta, jesli jedziecie do Ameryki zeby poznac przyszlego meza, to zycze powodzenia. Moze Wam sie uda, bo z moim wybrednym gustem nie mam na co liczyc. :D (ale nie mowie, ze mi z tym zle!)

2 komentarze:

  1. No wiec jak byś spotkała - kwadratoszczękiego , faceta - typ urody a'la Majkel z "nieustraszonego" (tej nowej wersji co leciała w TVP1 ) to była bym wdzięczna za wszelakie informacje na jego temat :P ( czyli w jakie rejony USA powinnam sie udać za rok ^^ )Bo mój plan wygląda następująco - ten rok w UK, następnie wyjazd do USa, spotkanie mojego Majkela i przywiezienie go ze sobą do PL, następnie otwarcie własnego salonu fryzjerskiego i wychowanie 4 dzieciaczków w ślicznym, przytulnym, domku w zagajniku ;D hah mam plany, z których pewnie i tak nic nie wyniknie, ale trzeba do czegoś w życiu dążyć nie?hehe Ino, Alino życzę Ci ja powodzenia co by Cię ten jedyny Amerykaniec znalazł :D :*

    OdpowiedzUsuń
  2. lol moja hostka też nic nie je! haha... jak odwożę/odbieram dzieciaki ze szkoły to większość matek wygląda jak kościotrupy! a niby same grubasy tutaj powinny być lol Jak lubisz lody to idź do McDonaldsa na McFlurry (czy jakoś tak) - są pyszne, zwłaszcza te Oreo :)

    OdpowiedzUsuń