7/13/2010

'Perfect match'??

W poprzednim poście pisałam, że złożę papiery na studia -nie zrobiłam tego.
Sprawy się troszkę pozmieniały.

Dokładnie tydzień temu rodzinka zaczęła przeglądać moją aplikację.
Dwa dni później dostałam maila "You have a match!"
Dzień później wiadomość od rodziny; zdjęcia i załączona cała aplikacja.
Wieczorem rozmowa.
Jest przeczucie, że to może być właśnie TA rodzina. :)

Póki co wymieniamy się krótkimi wiadomościami na FB, a jutro kolejna rozmowa.
Odbyłaby się szybciej lecz przez moją pracę (obecnie pracuję codziennie po naście godzin, gdyż jestem jedyną 'doświadczoną' kelnerką i szkolę inne dziewczyny:/)
było to niemożliwe.
Zapewne jutro porozmawiam z kobitką jak wrócę z roboty czyli ok. 4 naszego czasu. Jak to dobrze, że jest ta różnica czasowa :p
Póki co Hostka poleciała do Bostonu i szuka jakiegoś apartamentu - będzie się przeprowadzać.
Czyżbym następny rok spędziła w Bostonie?;> :))


Jeśli coś ruszy do przodu to oczywiście o tym napiszę.
Wszak muszę uwzględnić na tym blogu całą moją historię dotyczącą aupairowania :p

3 komentarze:

  1. no to trzymam kciuki :D

    sami siebie na tym fb wyszukujecie? Bo mnie to zawsze dziwi jak ktoś pisze, ze z rodziną na fb sie wymienia wiadomościami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. no moja rodzina pojechala sobie na wakacje do dziadków gdzies na północ holandii, zadzwonili z samochodu w końcu, bo nie mogliśmy się zgrać na skype :) Potwierdzili też ze juz na 100% są pewni jak wrócą to będziemy o szczegółach rozmawiać ;D mam nadzieje, że nie zmieniązdania, ale ja nie bede pewna dopoki tam sie nie znajde :D hahha :D
    a teraz siedza tam, wracaja pewnie w niedziele, probujje ich mailami nie zasypywac ;D

    kurde, mam niedosyt zdjeć dzieci bo zawsze takie małe wysyłają xD ale jeszcze wyproszę jakieś duże ladne mam nadzieje :D

    ja na fb tylko ojca znalazłam, fajne zdjecie z chlopaczkiem ma ale wsystko poblokowane dla nieznajomych a dodawac nie bede bo ja na fb spamuje okropnie znajomych głupotami a tak to bym sie musiala powstrzymywać ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia na rozmowie :)

    OdpowiedzUsuń