11/08/2011

I like surprises! Why? Cause they surprise me!



Nieoczekiwany zwrot akcji spowolnil moje nadrabianie brakow na blogu.
Niespodzianka, jaka zostala mi zgotowana, byla wielka... niespodzianka!
Tydzien temu oczekiwalam na 1dniowy przyjazd Pauliny. Paulina przyjechala, a wraz z nia..Chris!
Chris za moja namowa zmienil prace. Mial zaczac w poniedzialek i jeszcze w niedziele pisal do mnie o swoim podekscytowaniu. Szkoda tylko, ze nie bylo ono spowodowane zmiana pracy a przyjazdem do Polski!  Wyobrazcie sobie moje zaskoczenie, gdy ujrzalam go w mojej rodzinnej miejscowosci!
Ciezko bylo mi uwierzyc w to, co sie wtedy dzialo. Paula i Chris, w moim rodzinnym domu.





 sponsor imprezy: pickles
Poranne sniadanie z wiejska kielbasa:
Zachlanny Chris! :p
Zaraz po sniadaniu wsiedlismy w samochod i pojechalismy do ukochanego Krakowa!
Tradycyjne zdjecia z flaga, ktora Chris dla mnie przywiozl
Dla przechodniow wygladalismy troche dziwnie. Amerykanska flaga i jacys ludzie pokazujacy srodkowy palec. (z pozdrowieniami dla Jasona)

Pierwszym miejscem, do ktorego sie wybralismy byla knajpka "U babci Maliny" na ulicy Slawkowskiej 17.
Jedzenie bylo wysmienite i sycace!
Gulasz:
Placki ziemniaczane w sosie wegierskim
Bigos w bule
Zamowilismy tez zurek, kwas chlebowy i kufel Okocimu

EX nianki
Urzekl mnie wystroj tego miejsca
Nie moglo zabraknac zdjecia z babcia Malina :)
Kolejnym punktem imprezy bylo mieszkanie u Renaty - Rene, ktora wrecz blagala nas, abysmy u niej nocowali (no dobra, troche nagielam fakty, Renia wybaczy ;) )
Rozpoczeli tradycyjna, home-made nalewka
Renia uczyla Chrisa jak prawidlowo powinno otwierac sie piwo
Na dwa palce:


Jak widac flaga byla przydatna



Zubrowka + sok jablkowy dla Chrisa
i jego ulubione "mad dogs" czyli po prostu wsciekle psy! (nie maja tego w USA -a jednak jest cos, czego nie maja!:p)
Wyszlismy na miasto, aby pokazac mu jak wyglada wtorkowy wieczor w Krk
Dolaczyl do nas Rafal, moj kolega z gimnazjum/liceum

Bylo kolorowo






Dalismy sie poniesc emocjom. Milo bylo byc w centrum uwagi wszystkich znajdujacych sie wewnatrz pubu gosci

Muzyka w pubie byla perfekcyjna do tancow!
A shoty jak na Krakow tanie!
Po kilku kolorowych zmienilismy lokal. Caly czas kropilo, a my nie potrafilismy sie zdecydowac gdzie sie ulokowac. Dostalismy ulotki, wiec poszlismy na..
Karaoke!!

Rafal niedawno zaczal pracowac w modelingu. Musze przyznac, ze mu to wychodzi.

Na koniec imprezy pokazalismy Chrisowi Smoka.
A rano zjedlismy pyszna jajecznice przygotowana przez Renate!
z odmrazanym chlebkiem


Tego dnia Paulina musiala wracac do Wroclawia, poniewaz nie mogla pozwolic sobie na wiecej opuszczonych zajec, a Chris nastepnego dnia wylatywal do Paryza, gdzie spotkal sie z Aurelie.

Nie moglysmy go puscic bez sprobowania czekoladowych pysznosci Wedla!
 Jak widac po minie - smakowalo i to bardzo! (jak z reszta wszystko, co jadl podczas tego krotkiego w pobytu w Polsce)
 Osobiscie skosztowalam tylko po lyzeczce kazdego z deserow.
Ten wygladac ladnie, ale byl zbyt gesty, mulacy.
 Biala czekolada z syropem wisniowym i kawalkami wisni. Dobre, aczkolwiek nie przepadam za wisniami w takich kombinacjach
 Najbardziej moje kubki smakowe zachycila czekolada z esencja kawy. Pyszna!

Po tym zdjeciu moja bateria padla, Chris i Paulina wyjechali do Wroclawia, a ja wrocilam na mieszkanie do Reni, gdzie pozostalam do czewartkowego wieczoru..

Niespodzianka byla niesamowita. Pobyt w Krakowie udany; tesknilam za klimatem tego miasta. Mozliwosc spedzenia kilku chwil z osobami, ktore sa bliskie mojemu sercu - bezcenna.

A teraz leze w domu i cierpie z powodu nasilajacego sie bolu nogi.
Jesli macie do polecenia ciekawe filmy/ksiazki/seriale/blogi badz cokolwiek interesujacego, zachecam do dzielenia sie tym ze mna!


PS Przepraszam za tresci z alkoholem (po raz kolejny) ale to nasze spotkanie brutalnie przerwalo moj "Sober October".

Na koniec moje Ulubione!

8 komentarzy:

  1. Czyzby The Legends w Krk? :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak wy się od tego nie pożygaliście to chylę czoła... Takiego miksu to nawet najstarsi górale nie robią! Od patrzenia mam kaca!

    OdpowiedzUsuń
  3. haha aż sama sie do monitora uśmiechnęłam czytając Twoje słowa i uznałam ze brak mi tu %, jak ostatnio zamówiłam na imprezie shota z czystą wódką, to czułam wzrok zdziwionych osób i barmana o.O ;] hehe

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy - tak.

    Sake - ani sie nie pozygalismy, ani kaca nie bylo. A ja czulam sie..trzezwo.

    Dzoanna - nikt nie pije czystej wodki poza Polakami i reszta naszych wschodnich kolegow, wiec nie dziwi mnie fakt, ze ludzie tak reagowali. Ale podtrzymuj tradycje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak długo zostałaś w Krk i się nie odezwałaś...? Myślałam, że tylko na wtorek wpadacie, wtedy miałam trening i nie mogłam.. A tu proszę. Hmmm, szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak Asku, bylam w Krk do czwartku i resztke czasu spedzilam u Reni na mieszkaniu odsypiajac i czytajac ksiazke. Gdybym byla w stanie wyjsc poza obszar mieszkania z pewnoscia dalabym Ci znac.
    Przy kolejnej - planowanej wizycie ze zdrowa noga odezwe sie. I prosze sie tu nie zloscic!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogłam ja wpaść do niej. :p
    Dobra dobra, znając Ciebie, znowu wpadniesz wtedy, kiedy nie będę mogła. :< :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesting blog. Here I observed how a person climbed the white mountains located in northern Massachusetts when his chris made a real offer infront of him after returning from vacation. You have discussed the precautions taken by him to climb the mountain. After reading this blog I observed he is very much interested in accepting the challenges. Thanks for sharing. Apart from this article, I learned about hammerhead shark which is the largest of all hammerhead species.

    OdpowiedzUsuń